duminică, 20 februarie 2011

Mini pizza


Aluat:
750 gr. faina
1 cub drojdie proaspata
1.5 lingurita sare
1.5 lingurita zahar
7 linguri ulei
375 ml. apa

Umplutura:
15 felii salam sau 1 ruda mica de salam
1 roata cascaval
1 ardei rosu
5-6 masline
1 ceapa verde sau 3 fire patrunjel
1 galbenus + 1 lingura lapte (pt. uns) 
1.5 pahar bulion + sare + piper + 2 catei usturoi + 2 lingurite oregano (pt. sos)
 
Sa incepem sa facem aluatul. Cubul de drojdie se amesteca cu zaharul pana ce se inmoaie.
Se adauga peste restul ingredientelor si se framanta pana ce se obtine un aluat omogen care nu se lipeste de maini.
Se lasa la dospit acoperit cu un prosop de bucatarie intr-un loc cald si intunecos. Se lasa cam 30 min. sau pana ce isi dubleaza volumul... la mine s-a triplat :)))
In timpul in care aluatul sta la dospit ne apucam sa pregatim toate ingredientele pentru umplutura. 
Facem sosul... Amestecam bulionul cu sare, piper, oregano si usturoi pisat
Salamul, ardeiul rosu si maslinele le taiem in cuburi mici. Cascavalul il radem pe razatoarea mare iar ceapa verde se toaca marunt.
Acum sa trecem la asamblarea "chestiunii" :)
Intindem aluatul in foaie de 1 cm grosime
Il taiem in forma de dreptunghi
Il ungem cu sos
Punem salamul
Urmeaza cascavalul
Acum ardeiul
Si incepem sa-l rulam
Asezam rulada obtinuta pe un carpator de lemn si taiem rondele de 1 - 1.5 cm grosime
Rondelele se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt
Le ungem cu galbenusul amestecat cu lapte si presaram peste ele putin ardei, maslinele si ceapa verde tocata
Cam asa arata mai de aproape
Le dam la cuptorul incins la 190 grade pentru 20 - 30 min. Nu stiu exact timpul fiindca nu m-am uitat. Cert este ca ele trebuie sa arete cam asa cand sunt gata
Mie mi-au iesit 3 rulade... adica 4 tavi de cuptor.
Si iata cateva poze mai detaliate :P




Si alte poze cu alte ocazii




4 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm ce bune au fost...Sa ne mai faci:-*

Anonim spunea...

Evelina
Foarte bune sunt Andor!!! Azi le-am incercat si eu. S-au papat toate cum le-am scos din tava. Super reteta. O sa mai incerc si alte retete cu siguranta!!!
Pupici!!!

mamun spunea...

ioi ce dor imi e de astea! foarte tare ca ti-ai facut blog. O sa incerc si eu din retete si daca am nelamuriri de sun ;)
Mamun-u'

Anonim spunea...

Felicitări! Esti o bucătăreasă desăvârșită, Andreea. Spor în toate! Nina sora Gabrielei

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...