joi, 10 martie 2011

Cuburi de lapte

De ceva vreme tot urmaresc diverse retete facute cu foi de cumparat, asa ca m-am gandit ca trebuie sa vad si eu "pe viu" cum ies si ce gust au... zis si facut :)
Aaa, si acum pot spune ca foile sunt foarte moi si crema este foarte gustoasa... o combinatie perfecta!

Ingrediente (sursa):
un pachet de foi de pandispan (cacao)

Crema de lapte:
- 1 l. lapte
- 100 g. amidon Gustin
- 4 linguri zahar
- 1 ciocolata alba
- 250 g. unt sau margarina la temperatura camerei (eu am folosit unt)
- 150 g. zahar pudra

Crema de ciocolata de lapte:
- 2 ciocolate de lapte (eu din pacate nu am avut de lapte si am folosit Noisette)
- 5 linguri lapte
- 3 linguri zahar
- 150 g. unt sau margarina (eu am folosit margarina)

Daca tot foile sunt gata, hai sa ne apucam de creme :)
Amestecam zaharul cu amidonul si 150 ml. de lapte. Laptele se adauga in fir subtire pentru a evita formarea de cocoloase
Restul de lapte se pune la fiert pe foc mic impreuna cu ciocolata rupta bucatele. Cand laptele a inceput sa fiarba, adaugam amestecul de amidon, amestecand in continuu pana ce se ingroasa. Punem "budinca" rezultata la racit
Mixam untul cu zaharul pudra cca. 1 min.
Adaugam "budinca" racita si mai mixam cca. 2 - 3 min.
Punem crema de lapte la rece si ne apucam de crema de ciocolata.
Toate ingredientele se pun la bain-marie
Se incalzesc bine pana se topesc toate si crema este omogena
Lasam crema de ciocolata sa se raceasca si apoi mixam pana devine spumoasa
Avem acum ambele creme gata, hai sa ne apucam de asamblat
Ungem foaia cu crema de lapte
Apoi punem un strat de cicolata si tot asa... Foaie + crema lapte + crema ciocolata
Ultimul strat trebuie sa fie cel de crema de ciocolata
Se presara cu cacao si se lasa la rece cateva ore
Iar rezultatul, il puteti vedea mai jos :)




1 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Super rapid, merge misto cand ai musafiri si nu ai timp! Foarte frumoase feliile :) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...