vineri, 4 martie 2011

Taitei de casa

Imi este cunoscut faptul ca traim in secolul vitezei, ca mereu suntem in criza de timp si ca piata actuala ne ofera o gama extrem de larga de paste fainoase dar... mai stiu ca taiteii facuti de casa au farmecul si gustul lor aparte... Eu una nu dau taiteii de casa pe taiteii de cumparat... 

Ingrediente:
2 oua
cca 200 - 300 gr. faina  (depinde cat de mari sunt ouale)
1 lingurita de ulei
1 praf de sare
faina pentru pudrat masa de lucru
Puneti intr-un castron 200 gr. faina, ouale, uleiul si sarea. Uleiul se adauga pentru ca aluatul sa nu se lipeasca de masina de taitei.
Incepeti sa amestecati cu o furculita incorporand treptat faina
Cand aluatul devine mai vartos, bagam mana in castron si framantam pana se incorporeaza toata faina. Presaram 100 gr. faina pe masa de lucru si mai framantam putin pana ce aluatul devine tare si nu se mai lipeste de mana sau de masa. Taiam aluatul in 2-3 buc.
Intindem aluatul in trepte (1-9) cu ajutorul unei masini de taitei
Jumatate din taitei i-am folosit chiar cand i-am facut pentru o supa de gaina iar cealalta jumatate i-am pus pe un prosop de bucatarie la uscat, pentru o viitoare supa sau cine stie ce :)
Taiteii i-am pus la uscat cat mai rasfirati, ca sa nu se lipeasca. Ei trebuie intorsi pe cealalta parte cand s-au uscat putin deasupra...

1 comentarii:

Anonim spunea...

am si eu masina de taitei dar,nu mi- reusit niciodata,se lipesc.Poate cineva sa-mi spuna care e cauza?

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...