duminică, 20 februarie 2011

Oua umplute

Ingrediente:
7 oua
2 conserve de pateu
2 linguri de unt
1 ou + ulei (pt. maioneza)
10 masline + 3 ridichi + salata (pt. ornare)
 Incepem prin a fierbe ouale tari
Dupa ce se racesc se curata de coaja
Se taie in doua pe lung
Acum sa incepem cu umplutura. Galbenusurile, pateul si untul...
se amesteca pana ce totul se omogenizeaza
Albusurile se umple cu aceasta compozitie
Facem o maioneza dintr-un ou si 200 - 250 ml. ulei
Platoul se "imbraca" in frunze de salata, maioneza se repartizeaza pe platou, ouale se aseaza pe maioneza si se incepe ornarea oualelor dupa bunul plac.
Eu le-am ornat asa :)




3 comentarii:

Anca G spunea...

Soriceii sunt mortali!

Andreea Dörr spunea...

Stiuuu, imi pare rau ca nu am facut mai multi.
Merci de comentariu.

Mikyboy spunea...

mi se face foame cand privesc... ar trebui ca aceste site-uri sa aiba si miros ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...