luni, 23 mai 2011

Salata de sfecla rosie cu hrean


Ingrediente:
3-4 kg. sfecla rosie
1-2 radacini de hrean
sare
zahar
otet

Fierbem sfecla rosie pana ce se inmoaie bine... eu cred ca am fiert-o 1-2 ore...
O lasam la racit, o curatam de coaja si o dam pe razatoarea mare
Apoi adaugam sare dupa gust (eu am pus 1 lingurita) si o lasam vreo 2 ore sa isi traga bine sarea
Dupa aceea adaugam hreanul ras. Mie una nu imi place sa rad hreanul asa ca am folosit 1/2 borcanel de hrean in otet (pe care l-am cumparat).
Amestecam 2-3 linguri de zahar cu otet... si aici este in functie de gustul fiecaruia... Acest amestec il varsam peste salata si amestecam bine
Salata de sfecla rosie se tine in borcane... si cel mai bine la frigider.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...