joi, 19 mai 2011

Pui cu orez in stil thai

O mancarica buna rau... Merci Alina pentru reteta

Ingrediente: 

1 cutie orez Thai (de la Scotti)

1/2 telina
3 morcovi
2 ardei capia
2 cepe uscate
4-5 fire cepa verde
3 ciuperci champignon
3-4 catei usturoi
1/2 lingurita de ghimbir tocat proaspat
4 linguri sos soia
1 lingurita sos chilli
ulei
sare

600 g carnita de pui

Sos pt. marinat:
 2 catei usturoi
1/2 lingurita de chilli uscat
2 lingurita de miere
125 ml sos de soia
2 linguri otet 


Mai intai marinam carnea de pui intr-un sos facut din ingredientele de mai sus si o lasam la marinat pentru cel putin o ora
Calim in cateva linguri de ulei legumele taiate fasii in urmatoarea ordine: usturoiul, ghimbirul, ceapa, morcovii, telina, ardeii, ciupercile. La final adaugam sosul de soia, sosul chilii si frunzele de ceapa verde.
Apoi prajitm in 2 linguri de ulei carnea de pui scursa bine de sos
Pregatim orezul conform intsuctiunilor de pe cutie... eu am lasat fiecare pungulita 16 min. la fiert...
Si gataaaaa...

2 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut cu pozele tale, mai ca m-as apuca de o tura din nou :)) Arata foarte bine si ma bcuur tare mult ca ai incercat reteta si ti-a placut! Te pup Deea draga!

Oana spunea...

Imi place tare mult cum ai taiat legumele, imi vine sa mananc pozele!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...