vineri, 29 aprilie 2011

Ciorba falsa de burta

Reteta am gasit-o intr-o revista "Practic in bucatarie" si pot spune ca a avut mare succes, ciorba are aproape acelasi gust ca ciorba originala de burta, cine nu stie nu isi da seama asa usor ca nu e ciorba de burta... si un alt avantaj este ca se face muuuult mai rapid si e mult mai usor de executat...

Ingrediente:
3 picioruse se porc
500 gr. pulpa de porc
2 cepe
1 morcov mare
10 catei de usturoi

2 galbenusuri
200 de smanatana pt. gatit
1 lamaie

patrunjel



Despicam in doua piciorusele de porc si le punem la fiert impreuna cu carnea de porc. Dupa ce a inceput sa fiarba se va forma o spuma deasupra. Acesta spuma se inlatura bine cu o lingura
Dupa o ora de fierbere se adauga legumele taiate cubulete. In reteta scria ca morcovele se rade fin dar eu il prefer cubulete. In poza cu ingredientele veti observa ca am taiat si ardei dar cand am citit mai atent reteta mi-am dat seama ca pentru aceasta ciorba nu sunt necesari ardeii :) asa ca am renuntat la ei
Dupa ce carnea s-a fiert bine (cade de pe os) o scoatem si o taiem fidelute (sa semene cu fasiile de burta) si le rasturnam inapoi in ciorba
Luam ciorba de pe foc si o dregem cu galbenul amestecat cu smantana si zeama de lamaie
La final o degustam de sare si optional putem adauga si patrunjel verde
La servire se poate adauga in farfurie 1 lingura de smanatana acra si cateva fasii de gososar in otet

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...