joi, 9 iunie 2011

Pizzete

Ingrediente:

Blat de pizza aromat (sursa):
2 cani faina tip 650
1 cana apa calduta
1 plic drojdie uscata
2 linguri ulei
1 lingurita zahar + 1 lingura lapte
1/2 lingurita oregano uscat
1/2 lingurita busuioc uscat
1/2 lingurita sare

Umplutura:
30 felii mici salam
cascaval (eu am avut doar branza de burduf, dar este mai gustos cascavalul la pizza)
1 rosie
porumb

Sos pizza:
1 pahar sos de rosii
1 lingurita oregano
1/4 lingurita boia picanta
sare, piper

Aluatul l-am facut conform instuctiunilor lui Adi Hadean de aici. Vreau sa precizez ca acest aluat este suuuper aromat si foarte gustos.
Aluatul rezultat l-am intins in minunatele forme de tarte si bucata de aluat ramasa am intins-o in forma unei pizze mai mici
Am uns pizzetele cu sosul de rosii (pentru acest sos amestecam toate ingredientele aferente)
Am pus branza... daca aveti e mai bine sa folositi cascaval in loc de branza de burduf cum am folosit eu
Peste branza am asezat o felie de rosie
Apoi salamul
Si la final (optional) am pus cateva boabe de porumb... As fi folosit ciuperci dar nu aveam asa ca singurul ingredient care l-am gasit prin frigider a fost conserva de porumb :)
Formele de tarta se aseaza intr-o tava si se dau la cuptor
Temperatura cuptorului a fost 200 grade
Si rezultatul :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...