luni, 4 aprilie 2011

Winnie Pooh

Zilele trecute am gasit pe picasaweb o carte scanata cu tot felul de caractere Disney realizate din fel si fel de paste... Asa ca m-am pus la munca :)
Eu am realizat pe Winnie Pooh din pasta de zahar. Pasta de zahar am cumparat-o... se vinde la 1 kg. si o sa-mi ajunga sa fac zeci de caractere si flori din ea :))))) Am scapt de-o munca in plus.

Mai jos vedeti pasii in realizarea acestui ursulet
Nu mi-a iesit exact ca in poza, din aceea carte, dar e frumusel si asa :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

superb, nu poti te rog sa pui si adresa de pe picasaweb? mersi mult si felicitari ti-a iesit superb :)))

Anonim spunea...

foarte simpatic,felicitari

anomisana spunea...

Esti grozava. Cartile cred ca sunt de la Wilton si stiu ca sunt scupe rau. Te rog da-mi si mie un link de pe picasa, sau trimite-mi te rog pe mail.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...