luni, 23 aprilie 2012

Placinta cu mere (cu foietaj)

Ingrediente:
1 pachet de aluat de foietaj de la Morarita (contine 2 buc. aluat)
1 kg. mere
3 ling de zahar
1/4 lingurita scortisoara

1 galbenus + 1 lingura lapte
zahar

Merele se dau prin razatoare, se amesteca cu zaharul si scortisoara si se calesc putin pe foc. Aceasta etapa nu am mai fotografiat-o :) e usor de facut
Dupa ce s-a dezghetat aluatul, impartim cele 2 fasii de aluat in doua si umplem cu merele calite
Cu ajutorul furculitei presam capetele pentru a evita scurgerea sucului din mere.
Asezam rulourile intr-o tava tapetata cu hartie de copt
Ungem rulourile cu galbenusul amestecat cu lapte si presaram deasupra zahar
Le coacem la foc mediu (175 grade) pana ce devin aurii - maroniu
Apoi se servesc :)


9 comentarii:

Anonim spunea...

O reteta super,am facut placinta,si a.............disparut.Foarte buna ,usoara si rapida.Multumesc

Adnia spunea...

ma primesti si pe mine in comunitatea ta? te primesc si eu cu drag, daca vei dori sa ma cunosti:) o zi buna!

Unknown spunea...

Frumoasa prezentare!

rca ieftin spunea...

cat de dragalase sunt... chiar iti vine sa le mananci... :)

Anonim spunea...

Ai uitat sa menționezi ca merele calite se pun reci

Gina spunea...

Foarte faina ideea! Arata senzational!

Anonim spunea...

Buna.Am facut si eu placintica dar vroiam sa intreb nu sunt prea putine mere pentru atat foietaj?Mie mi-au iesit crescute si doar putin se simt merele,se vede foietajul aproape gol cand te uiti in ea.Multumesc!

Andreea Dörr spunea...

Puteti pune cate mere doriti.
Eu am pus 1 kg si a fost ok. Umplutura poate varia.. mere, dulceata, branza de vaci cu stafide.
Spor la gatit

Isabel spunea...

Arata delicios ! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...