duminică, 20 februarie 2011

Salata de vinete

Un aperitiv foarte usor de facut si foarte bun la gust :)

Ingrediente:
1 kg. de vinete (gata coapte si tocate)
2 cepe medii
2 galbenusuri
ulei
Vinetele se coc si toaca (eu le-am scos numai din congelator), din galbenusuri si ulei se pregateste maioneza in functie de cat doriti iar ceapa se toaca marunt. 
Un secret al mamei mele este acela ca ceapa taiata marunt se sareaza din belsug si se strange/stoarce bine bine in maini - stie mama ce stie :)
Se amesteca toate si gata :)))
Si iata si rezultatul





3 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

O bunatate, imi lasa gura apa! ai un blog foarte frumos, imi place ca e simplu dar frumos expus totul, spor la bucatarit in continuare!

Anonim spunea...

Sunt super,
Am mancat de 8 martie la servici din vinete. Nu ne-am putut opri din mancare.
Tine-o tot asa Andreea !

Anonim spunea...

Am mancat si eu vinete de la Andreea.
Sunt super, va garantez.
Cu paine "de casa" nu te mai poti opri din mancat.
Adio cura de slabire :-)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...