luni, 12 martie 2012

Rozete (saratele)



Aceste saratele sunt foarte usor de facut, important este sa aveti o astfel de ustensila. Nu stiu cum se numeste dar eu o s-o numesc in continuare rozeta.



Pregatim un aluat simplu de clatite fara zahar (faina, 1 ou, lapte, apa, sare). Gramajul exact nu il stiu fiindca l-am facut dupa ochi dar sunt convinsa ca oricine stie sa faca un aluat de clatite. Atentie aluatul trebuie sa fie putin mai tare decat la clatite, doar o idee mai tare.
Punem uleiul la incins. Uleiul trebuie sa fie cam de 2 degete in tigaie.
Introducem rozeta in uleiul incins si o lasam se se incalzeasca bine.
Apoi scoatem ustensila din ulei, o introducem in aluatul de clatite si apoi iarasi in ulei. Nu se introduce total in aluat ci doar pana la limita stelutei. Stelutele o sa cada foarte usor de pe rozeta. Nu am pozat si pasul cand introduc in aluat intrucat nu am avut cum sa fac si poza sa si introduc rozeta in aluat... Dar nu este greu...
Se lasa la prajit pe ambele parti
Se scot pe servetel si se lasa la racit

Atentie: Eu am facut putin aluat de clatite si mi-a iesit bolul de jos plin... deci nu este necesar mult aluat... 1.5 cana de faina si 1 ou este suficient

Aceste rozete seamana cu chipsurile care se gasesc in comert.
Inainte de servire se poate rade deasupra cascaval... dar si asa simple sunt excelente.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...